باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: برنامهریزی برای شروع تمرینات این تیم در اوایل خرداد در تهران انجام شده و هماهنگیهای لازم با بازیکنان و مربیان خارجی صورت گرفته است.
در روزهای گذشته شایعاتی درباره عدم بازگشت خارجیهای پرسپولیس به دلیل شرایط کشور مطرح شده بود، اما پیگیریها نشان میدهد این موضوع صحت ندارد. طبق اعلام باشگاه مدیران تیم تأکید کردهاند که با اعضای خارجی در تعامل کامل هستند و برنامه بازگشت آنها بدون مشکل پیش میرود.
به گفته مسئولان پرسپولیس، تمام بازیکنان خارجی تیم برای شروع دوره جدید تمرینات فراخوان شدهاند و انتظار میرود در روزهای ابتدایی خردادماه همگی در تهران حاضر شوند.




نظر شما